niedziela, 22 września 2013

Tołpa Krem matujący- korygujący " Dermo face, sebio.

Dziś zapraszam na krótką recenzję kremu firmy Tołpa, który od jakiegoś czasu testuję. Chciałam kupić lekki krem, dobry pod makijaż, po którym skóra będzie nawilżona i dobrze zmatowiona i tym sposobem podczas zakupów w Rossmanie trafiłam na Tołpę.
Krem przeznaczony jest do skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej oraz z niedoskonałościami, jest hipoalergiczny. Można by więc powiedzieć idealny krem dla mnie :D

Na pudełeczku, które niestety już wyrzuciłam, możemy przeczytać, że krem reguluje wydzielanie sebum i działa antybakteryjnie. Odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia i zaczerwienie. Zapobiega powstawaniu gródek, krost i zaskórników. Długotrwale matuje i nawilża. Stosuje się go codziennie rano. Tubka mieści 40 ml kremu, kupiłam go w Rossmanie za około 25 zł. Z tego co się orientuję na stronie producent jest teraz promocja i można go mieć już za 19,90 ;)
Jeśli chodzi o konsystencję krem jest gęsty, bardzo wydajny i ma moim zdaniem przyjemny zapach, zresztą samo opakowanie uważam za bardzo ładne ;)

Plusy:
- dobrze nawilża skórę
- nie zapycha, co jest bardzo ważne szczególnie dla osób z cerą problematyczną
-zapach i opakowanie :)
- dobry pod makijaż ( ale nie taki "na szybko")
-wydajny
Minusy:
-słabo matuje, moja buzia zaczyna "świecić" się dosyć szybko
-nie nadaje się po makijaż robiony "na szybko", po prostu na mojej twarzy za wolno się wchłania, oczywiście  zawsze można trochę poczekać zanim się krem wchłonie, ale tylko wtedy kiedy mamy więcej czasu
-słabo się wchłania moim zdaniem, trzeba bardzo długo wcierać czy wklepywać w twarz

Moim zdaniem krem warto wypróbować, bo bardzo dobrze nawilża,z matowieniem jest gorzej, ale może na cerze mieszanej w kierunku suchej sprawdzi się lepiej. Ja mam mieszaną, ale w kierunku tłustej więc dobry matujący krem nie jest mi łatwo znaleźć. Cena nie jest też ogromna, tym bardziej, że często widzę promocje w Rossmanie na rzeczy firmy Tołpa. Dla mnie jego największym plusem jest nawilżenie. Może 3/5 ? :)

Może ktoś z Was miał inny kosmetyk firmy Tołpa godny polecenia ? :)

Marta


1 komentarz: