piątek, 16 sierpnia 2013

Intensywne serum rewitalizujące BIOLIQ

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o ostatnio często reklamowanym produkcie, mianowicie na temat serum rewitalizującego BIOLIQ.

Z opakowania produktu możemy wyczytać, że przeznaczony jest on do rewitalizacji, regeneracji, nawilżenia i odżywienia skóry twarzy oraz dekoltu. Hamuje on również proces starzenia się skóry i przyczynia się do zmniejszenia podwójnego podbródka. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry. Produkt powinien być stosowany codziennie, może być również używany jako baza pod podkład.




Produkt zapakowany jest w szklaną buteleczkę o pojemności 30ml ze szklaną pipetką. Cena w aptekach waha się między 14 a 18 zł.






Jeśli chodzi o plusy, które zauważyłam po zużyciu jednego produktu to:
- szybko się wchłania,
- doskonale nadaje się jako baza pod podkład,
- działa chłodząco,
- skóra jest napięta,
- rozświetla.

Minusów niestety jest o wiele więcej:
- żadnych efektów jeśli chodzi o regeneracje,
- nie poprawienia kolorytu,
- jest mało wydajny, strasznie się leje,
- ma za mała pipetkę, ciężko wydobyć ostatki produktu
- nie nawilża

Podsumowując, uważam, że produkt jest strasznie przeciętny. Ja osobiście mam suchą skórę i oczekiwałam efektu nawilżenia, którego niestety nie było, ponadto nie zauważyłam ponad 80% działań, które obiecywał producent.
Cena nie jest jakaś zastraszająca, więc jak komuś wydatki nie straszne zawsze może spróbować, bo w końcu każda cera jest inna.

Ja oceniam na 2/5. A wy już stosowałyście serum Bioliq? Działa? :)


Magda

1 komentarz:

  1. Nie stosowałam, nie wiedziałam nawet, że jest reklamowany ;-) Musiałabym zobaczyć, co ma w składzie.

    OdpowiedzUsuń