wtorek, 13 sierpnia 2013

Tony Moly Egg Pore tightening pack oraz Egg Pore black head out oil gel

Dziś chciałabym pokazać wam kosmetyki dla których m.in powstał ten blog. Są to kosmetyki pochodzące z Azji na polskim rynku nie dostępne, ale można je w prostu sposób zamówić z serwisów typu allegro czy ebay. 
Na dziś przygotowałam recenzję dwóch kosmetyków firmy Tony Moly : Egg Pore tightening pack oraz Egg Pore black head out oil gel.



Zdjęcia zostały pobrane z oficjalnej strony Tony Moly :
http://tonymoly.ph/default.aspx

A tak wyglądają moje : 

Kosmetyki te stanowią program 3 kroków w oczyszczaniu skóry, ja posiadam tylko krok 1 i 2 , 
niestety nie mam, 3 którym jest krem.
Co nam obiecuje producent na oficjalnej stronie : 
- zwężenie porów
-usunięcie nadmiaru sebum oraz redukcja jego wydzielania
-zapobiega przetłuszczaniu się skóry
-oczyszczenie skóry z wyprysków, zaskórników, wągrów

Krokiem 1 oczyszczania jest gel, który ma bardzo ładny zapach olejku kameliowego oraz zawiera w sobie pomarańczowe drobinki. Bardzo dobrze oczyszcza skórę i pięknie pachnie.
Jak widać w moim już niewiele zostało ;)
Konsystencja to rzadki żel z drobinkami, które pod wpływem tarcia na skórze rozpuszczają się i pięknie pachną. Stosowanie jest bardzo proste: nakładamy na nos i jego okolice, delikatnie myjemy, po 5 minutach myjemy wodą i mamy gładką cerę ;)
Wielkość to niestety tylko 30 ml, cena waha się od 25-35 zł.

Krok 2 to maseczka, którą nakładamy podobnie jak gel. Pachnie bardzo przyjemnie, czuć w niej olejek z kamelii tak jak w gelu. 
Nakładamy na nos, brodę i policzki potem czekamy 15-20 minut i zmywamy. Jeśli ktoś lubi robić sobie maseczkę z zielonej glinki to uczucie ściągnięcia skóry jest bardzo podobne.
Na ręce nie szczególnie się prezentuje, ale daje efekty ;)
Wielkość to 30 ml, cena waha się tak jak w przypadku żelu od 25-35 złotych.

Podsumowując polecam oba kosmetyki, bo naprawdę widać po nich efekty. Mam cerę mieszaną z tendencją do rożnych zmian trądzikowych tak więc bardzo sobie cenię wszystko dzięki czemu poprawia się kondycja mojej skóry. Szczególnie efekty widać po maseczce, która bardzo dobrze zamyka pory. Dla mnie minusem jest tylko wielkość kosmetyków, mogłyby mieć chociaż 50 ml ;) Kosmetyki można w prosty sposób zamówić na ebay lub allegro, ale należy uważać gdyż często polscy sprzedający na allegro mają bardzo wysokie ceny takich kosmetyków z Azji i można słono przepłacić. Dlatego ja polecam ebay, koreańscy sprzedawcy dodają zresztą bardzo wiele gratisów, dzięki czemu można przetestować np kremu BB, przesyłka zazwyczaj jest tez darmowa i czeka się na nią około 7-9 dni. Ja nigdy dłużej nie czekałam.
Oceniam 4/5, małe opakowanie oraz niestety brak dostępności w Polsce to moim zdaniem minusy.

Marta







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz